.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
90 روز گذشت ؛
ربیع فلاح هم سکوت سورت را نشکست
شمال نيوز: تجربه نشان داده که چشمه سورت با حضور استانداران و مدیران هم، رنگ و بوی آبادانی و امکانات را به خود نخواهد دید و توسعه این منطقه باید مبتنی بر مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری با الگوهای بومی باشد.

شمال نیوز: عباس مهدوي -  90 روز پیش استاندار مازندران برای دیدن چشمه باداب سورت به کیاسر سفر کرد تا از وضعیت دومین اثر ملی طبیعی ایران که همتا ندارد آگاه شود.

دکتر ربیع فلاح تنها نرفت و مسئولان مربوطه شهری و استانی را هم همسفر خود کرد.

سند جامع مديريت چشمه سورت تهيه مي شود + تصاويرخبرنگاران هم دعوت شدند تا لحظه حضور استاندار در این جاذبه بی نظیر را ثبت کنند وتصمیم ضربتی مقام عالی دولت در استان را بازتاب دهند.

 


استاندار مازندران تمام فرصت و مدیریت خود را معطوف به صنعت و کشاورزی کرده و گردشگری دغدغه اصلی وی نیست. بنابراین سفر به سورت مهمترین کارنامه گردشگری وی از بدو انتصاب تاکنون محسوب می شود.
استاندار معتقد است که نباید وقت خود را در جلسات و اتاق مدیریت صرف کرد، بلکه باید میدانی وارد عمل شدو مشکلات ،موانع و توانمندی ها را از نزدیک دید و لمس کرد.
رویکردی که اگر در عمل منتج به نتیجه شود ستودنی است. اما در مورد چشمه سورت این سفر به همان عکس ها و خبر سایت استانداری ختم شده و ره آوردی برای این جاذبه محروم به همراه نداشته است.

 


سورت همان است که بود و انگار کسی دلش نمی خواهد این موهبت دلربا به سامانی برسد.
تجربه نشان داده که چشمه سورت با حضور استانداران و مدیران هم، رنگ و بوی آبادانی و امکانات را به خود نخواهد دید و توسعه این منطقه باید مبتنی بر مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری با الگوهای بومی باشد.

در گام نخست باید نقشه جامعی مبتنی بر معیارهای زیست محیطی و بوم گردی برای سورت ترسیم کرد و سپس زمینه جذب سرمایه گذاری ها را فراهم کرد.

با رویه کنونی 90 روز دیگر هم اتفاقی برای توسعه این منطقه نخواهد افتاد و این ره به سورت ختم نخواهد شد. ربیع فلاح وعده داده که ظرف 2سال سیمای مازندران را تغییر خواهد داد این آرمان حداقل در زمینه گردشگری به ظهور و بروز نرسیده است و اجاق توسعه هنر و صنعت گردشگری مازندران گرم نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 بهمن 1392
دلتون خوشه . اگر می گفتی فلان روستای بند پی چشمه قدیمی اش دارد خشک می شود سریع اقدام میشد
نا شناس 10 بهمن 1392
طرح 2 ماهه استاندار به وزیر کشور هنگام معارفه و مطالبه از ایشون الان دارد اجرایی می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 10 بهمن 1392
دو سال که خوبه 200 سال دیگه هم اتفاقی نمی افته. شمال نیوز الکی از این استاندار حمایت نکنید لطفا. ما می فهمیم
جواد 11 بهمن 1392
كدام استاندار اين استاندار هنوز فك و فاميلهاشو تو استانداري جابجا نكرد تازه 2 3تا ازفاميلهاشون از اينكه بهشون پست خوب نرسيد ناراحتند شايد آخرين روزي كه داره عوض مي شهه در مورد چشمه سورت هم صحبت كنه.
نا شناس 11 بهمن 1392
همه جا ی استان ساکته فقط چشمه سورت ساکت نیست! من اهل بندپی هستم.اتفاقا بندپی محرومیت زیادی داره فقط رجال سرشناس داره که ما هم مثل شما ئیم.(مثال معروف : دله اماره بکوشته بیرون مردمه ) ما هم معتقدیم رجال اهل هر دیاری که باشند ، مسئولان نظام و امانت دار مردمند لذا باید عدالت را به اجراء در آورند.
آقای دکتر فلاح نتوانست سکوت استان را بشکند و میگوییم ما را به تدبیر تو امیدی نیست!!!!!!!!
نا شناس 10 بهمن 1392
مشکلات اساسی در مسئله سورت یکی تحویل اراضی آن است که در بازدید میدانی استاندار قول داده شده و تابحال محقق نشده است و دیگری دعوای قومی قبیله ای روستاهای همجوار اوروست- مالخاست و قلعه سر بر سر مالکیت آن میباشد که مانع جدی در تحول این قطعه از طبیعت استان است.
متنفذ 11 بهمن 1392
استانداری که نمیتونه از روی یک متن نوشته شده خوب بخونه باز غلط لفظی داره آیا با چنین مدیری انتظار پیشرفت استان را دارید در تودیع و معارفه یکی ازمدیران استان اینو دیدم همان جا فهمیدم فاتحه استان خونده است. بابا دلتون خوشه ...
عرشيا 12 بهمن 1392
با سلام
واقعااين عكسها بيشتردرسايتها نشان داده بشه
خدا شاهده اگراين منابع در اصفهان بود چه ميكردن اما ....مسئولين استان !!!؟؟
دركشورهاي آسياي مانندتايلند اندونزي مالزي چه درآمدهاي هنگفتيازجذب توريسم دارنداما ما حتي خودمان هم نرفتيم نديديم !
سجاد رضایی 12 بهمن 1392
اقایان طوری صحبت میکنند که اقای دکتر فلاح استان رو به صورت مدینه فاضله تحویل گرفته چرا از نکات مثبت اقدامات ایشان صحبت نمیکنید از جمله در خصوص نساجی کاله و...بذارید با نقدهای منصفانه نه تخریبی به مدیران کمک کنید این موضوع به شمال نیوز هم مصداق دارد
فلاح 12 بهمن 1392
این اثر ملی را یا ببرید بابل یا یه بابلی را مسئول چشمه باداب سورت کنید فلاح جان تو که عند این کاری ؟ 20 میلیون رای روحانی فقط از بابل بود حالا پیدا کنید پرتغال فروش را
نا شناس 12 بهمن 1392
همون بهتر كه به اين طبيعت بكر و زيبا دست نزنند چون با اين ناتواني و عدم تصميم گيري خرابش مي كنن
omid 12 بهمن 1392
از مدیریت سایت وزین شمال نیوز وهمه رسانه های استان بعنوان یک مازندرانی باغیرت در دفاع از حقوق همه مردم استان مثل همیشه به رسالت اطلاع رسانی خویش محکم واستوار ادامه بدهند .ما حق نداریم به تخریب هم استانی ها بپردازیم کمی از مردم خوزستان درس بگیریم کمی از مردم آذربایجان بیاموزیم ما قبل از همه مسئول استان خویش هستیم و به جای جای ایران عزیز عشق می ورزیم . ما مازندرانی ها باید بفکر دریا وجنگل وچشمه سارهای زیبا رودخانه های خروشان که دیر سالی است از خروش افتادند باشیم بیاییم با تشکیل زنجیره های انسانی از غارت آب دریا ،از غارت جنگل های زیبا،از چپاول رودخانه ها ودست اندازی استانهای همجوار به سرشاخه های تجن ،هراز،تالار،نکارود و... جلوگیری کنیم هر روز که بیدار می شویم از میزان پاکی هوای شهرمان کمتر می شود چه فرقی میکند بابل باشد یا ساری ،چالوس باشد یا بهشهر خدا کندسپید رود گیلان و تجن ساری به امروز زاینده رود دچار نشود پیشنهاد میکنم سایت وزین شمال نیوز ازحال روز دریا هم مردم مازندران را مطلع سازد اگاهی بخشی به آحاد جامعه از بلایی که همه شمال ایران را تهدید میکند حرکتی بیاد ماندنی وجاویدان خواهد بود بیایید با تشکیل زنجیره انسانی در سواحل شمال از تخریب این نگین ایران زمین جلوگیری کنیم . شخصیت های تأثیر گذار وعاظ محترم روحانیون گرانقدر مراجع عظام اساتید دانشگاهی استان شما سرامدان جامعه هستید سکوت شما به تخریب محیط زیست گناهی نابخشودنی در پیشگاه خدا وملت ایران ونسل های آینده است
نا شناس 12 بهمن 1392
عدد دو برای استاااندار محترم ظاهرا عدد مقدسی است چون چند وقت پیش دو ماه به فرماندار ساری مهلت داده بود وضعیت زباله ساری را روشن کند دو سال هم فرصت خواست تا چشمه سورت را سازماندهی کندو ....
شهرام 12 بهمن 1392
ای بابا اگه این چشمه در بابل بود 2 ساعته برایش ردیف بودجه ملیاردی تعریف میشد
نا شناس 13 بهمن 1392
بيخودي دلتون را خوش نكنيد از كور كه مي شود انتظار طبابت داشت.استانداري هنوز نتونسته خودشرا جمع وجور كنه بقيه قول ووعدههاش بماند
نا شناس 13 بهمن 1392
خدا عاقبت استان ومركز استان را بخير بكنه بااين استاندار منفعل،از آقاي روحاني مي خواهيم كه هرچه زودتر به داد استان برسه.همش اختلاف،همش تبعيض،وبي اميدي،كورسويي از اميد نيست بااين افرادي كه ايشان دور واطراف خودش جمع كرده
نا شناس 13 بهمن 1392
خدا عاقبت استان ومركز استان را بخير بكنه بااين استاندار منفعل،از آقاي روحاني مي خواهيم كه هرچه زودتر به داد استان برسه.
نا شناس 13 بهمن 1392
چرا بابل وساری میکنید مازندران بایستی آباد بشود نه بابل وساری بلکه تمام شهرها و روستاهای مازندران
نا شناس 12 بهمن 1392
بابل=فلسطین اشغالی
نا شناس 13 بهمن 1392
ای کاش یکی پیدا میشد و یک گزارش تهیه می کرد و به شبکه منو تو می داد تا آقایون از ترسشون یک کاری کنند
نا شناس 13 بهمن 1392
میگم...سورت و بردارن ببرن بند پی. باور کنین این استاندار 2 ساعت نشده ابادش میکنه. شما شمال نیوزی ها هم الکی خودشونو ناراحن نکنین. همه سیاست روزنومتونو میدونن
نا شناس 14 بهمن 1392
شما چرا بی خودی فلاح را به بندپی می چسبانید فلاح گتابیه وتا کنون برای مردم محروم ومظلوم بندپی کاری هم انجام نداده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.